Kempinski запускає «сервіс білих рукавичок»!
Готельна мережа підвищує стандарти гігієни - на тлі боротьби з к-вірусом.
«Ми повинні дати гостям повну впевненість в чистоті і дезінфекції наших приміщень і відобразити серйозність нинішньої ситуації в усіх аспектах нашої повсякденної роботи», - говорить Бенедикт Яшке, директор за якістю Kempinski.
Готельна компанія випустила докладний 50-сторінковий посібник з операційної стратегії та управління якістю. Персоналу, зокрема, рекомендується носити рукавички під час всіх взаємодій з гостями.
Особові маски виготовлені для Kempinski італійським дизайнером з малюнком фірмового принту Kempinski.
Маски і дезінфікуючий засіб для рук будуть додані і в номери.
Крім того, всі меблі в громадських місцях переставлені відповідно до правил соціального дистанціювання.
Суворі гігієнічні стандарти покликані запевнити гостей в тому, що перебування в будь-якому готелі Kempinski по всьому світу під час або після коронавирусной «блокади» пройде в цілковитій безпеці, при цьому без шкоди для високих стандартів обслуговування за класом люкс - кажуть в компанії.
Отзывы
- Bla Bla: новий пляжний клуб в Дубаї 2021-02-10 15:24:23
- Відкриття аквапарку Jungle Bay 2021-02-10 10:51:50
- Новий готель Pullman Downtown Dubai 2021-02-10 10:43:14
- Nickelodeon Hotels & Resorts Antalya 2024-10-17 15:07:31
- Мальдіви 2023-05-11 18:06:32
- Вильоти з Варшави та Катовіце - Греція 2023-05-11 14:04:09