Відпочивайте з нами!
Ваш персональный консультант Валентина
Залишіть своє ім'я та номер телефону, найближчим часом ми з вами зв'яжемося.

Казки про літаки, в які пора перестати вірити






Напевно ви постійно стикалися з тими чи іншими міфами, пов'язаними з авіаперельотами, що тепер готові повірити у що завгодно, лише б політ пройшов нормально. І навіть незважаючи на те, що на сьогоднішній день літаки є одним з найбезпечніших видів транспорту, багато людей наполегливо ігнорують статистику і продовжують стверджувати зворотне. Ми вирішили розвінчати найпопулярніші міфи про повітряні судна і розповісти, що ж насправді відбувається під час перельотів.
 

Міф 1: в салоні літака знижений вміст кисню
Насправді: абсолютно невірне уявлення у тих, хто думає, що в салоні літака спеціально передбачено знижений вміст кисню, щоб пасажири заспокоїлися і скоріше заснули. Адже якщо вірити цим міфом, то пілоти повітряного судна теж повинні були б бути напівсонними і розслабленими. Тому не варто сліпо довіряти думку деяких людей.

Міф 2: кисневі маски є муляжами
Насправді: помиляються всі ті, хто вважає, що у кисневих масок зовсім немає доступу до кисню. У разі розгерметизації літака або різкому перепаді тиску в салоні можна розраховувати на 12-хвилинний запас кисню.

Міф 3: літак летить на автопілоті
Насправді: автопілот - це лише вдосконалена система навігації, завдяки якій можна отримати важливу інформацію про напрямок руху і положення літака в повітрі. Однак керує повітряним судном виключно капітан і перший офіцер, який більше відомий як другий пілот.

Міф 4: блискавка може завдати серйозної шкоди літаку
Насправді: безумовно, пролітаючи над океаном і потрапляючи в певні тропічні умови, можна випробувати не найкращі відчуття, однак переживати не варто. Блискавки хоч і потрапляють частенько в літаки, проте вони не зможуть завдати серйозної шкоди, так як на крилах встановлені спеціальні громовідводи. Тому спокійно насолоджуйтеся польотом і не думайте про погане.

Міф 5: в повітрі можна сп'яніти набагато швидше
Насправді: ось вже дурість! Ні, ми не говоримо про те, що треба пити на борту літака, а й ступінь вашого сп'яніння не залежить від того, вживаєте ви міцні напої в повітрі або на землі. Просто висота і зневоднення на деяких людей діють своєрідно: з'являється запаморочення, нудота і інші симптоми, схожі на ті, коли ви переберете з алкоголем.

Міф 6: великі авіалайнери є більш безпечними
Насправді: маленькі приватні літаки не є небезпечнішим своїх величезних комерційних побратимів. Ключову роль тут відіграє майстерність пілота і його вміння швидко приймати рішення в критичних ситуаціях.

Міф 7: ремінь безпеки знижує шанси на виживання
Насправді: все з точністю до навпаки. Ремінь безпеки якраз може врятувати вам життя в разі авіакатастрофи. Та й під час потрапляння в зону турбулентності даний ремінь теж може надати вам послугу. При сильних підкидання на повітряних ямах є шанс залишитися в кріслі, не вдаритися головою об багажне відділення і не завдати шкоди своїм сусідам. Тому пристібатися під час польоту дійсно необхідно.

Міф 8: відкривати двері літака під час польоту небезпечно для життя
Насправді: ви просто не зможете це зробити. А все тому, що під час польоту двері виявляються під великим тиском, і щоб просто їх відкрити, знадобиться дійсно богатирська сила і завзятість.



Отзывы
Статті Читать все
Новини Читати все